NovostiVijesti

53. Picokijada: Spektakularni prikaz Legende o Picokima oduševio brojne posjetitelje

Nešto prije ponoći ove zadnje lipanjske subote, Đurđevčani i njihovi gosti ponovo su ušli u legendu.
Stara Legenda koja živi u narodu Podravine gotovo pet stoljeća i ima uporište u povijesnim zbivanjima iz 16. stoljeća, kada je Osmanska prijetnja pokucala na pitomi i miroljubivi podravski kraj sinoć je ponovno scenski uprizorena pod zidinama Staroga grada.
Središnji događaj Picokijade i godinama najveća turistička atrakcija Podravine, scenski spektakl Legenda o Picokima, održana je pod redateljskom palicom Krešimira Dolenčića, a u prikazu je glumilo preko 350 sudionika.
Legendi je prethodila svečana povorka od zgrade Doma kulture do utvrde Stari grad. Uz gradonačelnika Đurđevca Hrvoja Jančija i predsjednika Gradskog vijeća Željka Lackovića u povorci su sudjelovali i Državna tajnica u Ministarstvu turizma i sporta Sandra Herman, posebni savjetnik za kulturu predsjednika Republike Hrvatske Zdravko Zima, zatim župan Koprivničko-križevačke županije Darko Koren, gradonačelnici, načelnici susjednih općina, predstavnici sponzora te mnogi drugi.
Gradonačelnik grada Đurđevca Hrvoje Janči zaželio je dobrodošlicu svim uzvanicima, gostima i prijateljima grada Đurđevca. Zahvalio je svim sudionicima, sponzorima i pokroviteljima u organizaciji Picokijade u ovim specifičnim okolnostima te pozvao sve prisutne da odgovorno ponašanje, održavanje socijalne distance i naposljetku uživanje u još jednoj pobjedi i ulasku u Legendu.
Spektakularni scenski prikaz zaokružen je vatrometom u čast Legende iznad Starog grada te 3D mapping videom koji na nov i uzbudljiv način prikazuje Legendu.
Svečanom otvorenju Picokijade i scenskom spektaklu Legenda o Picokima prethodio je dan prepun događaja, tako je već od jutarnjih sati započeo Đurđevečki sajam rukotvorina kojeg su svi zainteresirani mogli posjetiti tokom cijelog dana u Starogradskoj ulici. Ujedno se tijekom cijelog dana oko Starog grada odvijao i prikaz srednjovjekovnog načina življenja i srednjovjekovne radionice Taborišče sv. Jurja, kojeg su upriličili članovi Udruge sv. Juraj i njihovi gosti. Djeca ali i odrasli mogli su se okušati u streličarstvu, a najmlađi su se najviše zadržavali u lunaparku i kod životinja smještenih u domaćem ZOO-u.
U gradskom parku održana je već tradicionalna izložba domaćih starinskih kolača i ručnog rada Pogače, zlevanke, diganke i prkači koja je ove godine okupila oko 40 izlagača.
U popodnevnim satima posjetitelji su mogli degustirati pripremljeni fiš paprikaš na manifestaciji Picoki po ribaj, dok su poslijepodnevni sati bili rezervirani za gastro kutak u Podravinoteci i glazbenu poslasticu, koncert Željka Bebeka pred mnogobrojnom publikom i obožavateljima na pozornici na središnjem gradskom trgu.