Brojni posjetitelji osladili se medenim poslasticama najboljih pčelara i domaćim proizvodima u Podravinoteci
U organizaciji Grada Đurđevca, Turističke zajednice, Klastera pčelara Podravina i Pčelarske udruge Bagrem na Trgu sv. Jurja održan je 16. Đurđevečki medveni den.
Prisutne je pozdravio gradonačelnik Hrvoje Janči posebno istaknuvši kako Đurđevac, ali i cijela Podravina ima veliki broj pčelara koji okupljeni u klaster kroz zajednički nastup lakše plasiraju svoje proizvode na tržište.
Na početku programa okupljene je osim gradonačelnika Jančija, pozdravio predsjednik Pčelarske udruge Bagrem Mario Rogoz i zamjenik župana Darko Sobota.
Prijateljski ugođaj i lijepo vrijeme okupilo je veliki broj posjetitelja na izložbeno-prodajni dio manifestacije gdje je više od 35 izlagača predstavilo svoje pčelarske proizvode, kolače i rukotvorine.
Posebnost ovogodišnjeg Đurđevečkog medvenog dena bilo je izlaganje inozemnih gostiju iz Slovenije i Mađarske te gastro kutak gdje su građani mogli uživati u medenom doručku. Za medeni doručak pobrinuli su se učenici Strukovne škole Đurđevac.
U bogatom programu nastupili su Dječji vrtić Maslačak Đurđevac, Pčelica Molve, Zrno Virje, Bubamara Kalinovac, Fijolica Novigrad Podravski, Bregunica Novo Virje i Osnovna škola Đurđevac.
U sklopu Medvenog dena prikazana je i izložba muzejskog pčelarskog pribora te je prezentirano medonosno bilje i drveće. Održana je i svečana dodjela priznanja pčelarima.
Nakon prigodnih programa održan je izbor za Naj pčelicu. Priznanje za namedeniju pčelicu dobila je Ena Filipović, za onu najslađu dobila je Tena Kovač, a titula Naj pčelice otišla je u ruke Ecije Rumek.
Grad Đurđevac je u sklopu manifestacije još jednom predstavio projekt Podravinoteke preko kojeg se promoviraju domaći proizvodi i to putem oznake Kvaliteta Podravine.
Popodnevni sati bili su rezervirani za stručna predavanja za pčelare. Tako su stručnjaci u svom području održali predavanja o kvaliteti i ocjenjivanju kvalitete meda i ostalih proizvoda, o suvremenim tehnološkim mjerama uzgoja pčela, o poslovnom udruživanju pčelara, brendiranju proizvoda te o plasiranju proizvoda na tržište.