Predstavljen novi vizualni identitet Turističke zajednice Koprivničko-križevačke županije
U prostorijama Županijske uprave održana je konferencija za medije na kojoj je predstavljen novi vizualni identitet i promidžbeni materijali Turističke zajednice Koprivničko-križevačke županije. Konferenciji su prisustvovali župan Darko Koren, ujedno i predsjednik županijske Turističke zajednice, zamjenik župana Darko Sobota, pomoćnica direktora Turističke zajednice županije Kristina Sočev sa suradnicima te pročelnik Upravnog odjela za gospodarstvo, komunalne djelatnosti i poljoprivredu Marijan Štimac.
Župan je uvodno kazao kako Podravina i Prigorje imaju velik turistički potencijal zbog svojih prirodnih ljepota i kulturnog bogatstva te jedinstvene gastronomske i enološka ponude pri čemu veliku važnosti ima i dobar geostrateški položaj županije;
-rekao je župan Koren te dodao da županija ima planove i viziju daljnjeg razvoja turističke ponude.
Pomoćnica direktora Turističke zajednice županije Kristina Sočev potom je predstavila novi vizualni identitet Turističke zajednice koja će se brendirati pod sloganom „Podravina i Prigorje Paleta doživljaja“. U sklopu projekta redizajniran je omot promotivnog turističkog filma, izrađene su turistička karta Koprivničko-križevačke županije, brošura Paleta kulture Podravine i Prigorja, kalendar događanja za 2020.godinu te je izrađena nova internet stranica podravinaiprigorje.hr. Kako je naglasila Sočev, novim će se vizualnim identitetom uvelike pospješiti prezentacija prirodnih ljepota i turističkih sadržaja kojima županija raspolaže;
-rekla je Sočev te najavila turistička događanja koja će se odvijati u nekoliko idućih mjeseci.
Pročelnik Upravnog odjela za gospodarstvo, komunalne djelatnosti i poljoprivredu Marijan Štimac naglasio je kako je za sve aktivnosti iz sektora turizma u županijskom proračunu osigurano ukupno 2,5 milijuna kuna, a što se tiče cikloturizma, Štimac je kazao kako je do sada u infrastrukturu i vidljivost projekta uloženo oko 1,1 milijun kuna;
-rekao je Štimac.