Novi Erasmus+ projekt inozemne učeničke mobilnosti Strukovne škole Đurđevac
Agencija za mobilnost i programe EU odobrila je Strukovnoj školi Đurđevac novi Erasmus+ projekt „Skills in Practical Interdisciplinary Environment“ (SPIDER) u vrijednosti 84.443,00 eura. Ovim projektom škola nastavlja pružati iskustvo međunarodne mobilnosti za učenike u strukovnim zanimanjima, omogućujući im odrađivanje kvalitetne stručne prakse u inozemnim poduzećima te specijaliziranim praktikumima inozemnih obrazovnih centara i partnerskih strukovnih škola.
U mobilnosti će biti uključeno 37 učenika zanimanja frizer, kozmetičar, elektroničar-mehaničar, tehničar za mehatroniku i ekonomist. Sve mobilnosti uključuju stručnu praksu iz područja primjene novih tehnologija ili preparata, čime će učenici steći aktualna znanja i vještine potrebne za uspješno suočavanje sa zahtjevima današnjeg tržišta rada.
Učenici zanimanja frizer, elektroničar-mehaničar i tehničar za mehatroniku stručnu praksu u trajanju od 3 tjedna obavljat će u tvrtkama i frizerskim salonima u Poljskoj.
Učenici zanimanja kozmetičar obavljat će stručnu praksu u trajanju od 2 tjedna u specijaliziranom kozmetičkom praktikumu Spojene škole Banska Bystrica iz Slovačke.
Ekonomisti će na stručnoj praksi u trajanju od 2 tjedna bit u tvrtkama i javnim ustanovama u slovačkoj Detvi, a za provedbu će biti nadležna partnerska ustanova Spojena škola Detva. Sadržaji stručne prakse ekonomista obuhvatit će računovodstvene poslove, marketing, uredsko poslovanje te poslovnu komunikaciju i korespondenciju.
Škola i partnerske ustanove će svim učenicima osigurati priznavanje stručne prakse u inozemstvu kroz europski kreditni sustav u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju (ECVET) te dokument Europass mobilnost, kao službeno priznatu dokumentaciju na razini Europske unije koju učenici mogu istaknuti uz svoj životopis kao dokaz usvojenosti specifičnih znanja i vještina.
Ovaj projekt nastavlja se na pet trenutno aktivnih Erasmus+ projekata kroz koje škola uvodi inovativni pristup praktičnom osposobljavanju učenika, čime slijedi europske i nacionalne inicijative za povećanje atraktivnosti strukovnog obrazovanja i usklađivanje kompetencija radne snage u skladu s potrebama regionalnog tržišta rada.