S obzirom na to da odgojna skupina „Pčelice“ iz DV Maslačak Đurđevac na jesen kreću u prvi razred te kroz cijelu pedagošku godinu pokazuju interes za simboličku igru „škole“, odgojiteljice su odlučile dio sobe pretvoriti u školu i ponuditi im razne aktivnosti. Najživlje je bilo kod ploče gdje su se djeca izmjenjivala u ulogama učitelja/ice i učenika i tako razvijala sposobnosti čekanja na red i dogovora. Djeca su svoje uloge shvatila vrlo ozbiljno: učitelji i učiteljice zadavali su zadatke, prozivali učenike pred ploču i dijelili ocjene. Maštu i izražavanje djeca su također razvijala kroz aktivnosti improvizacije kratkih igrokaza sa scenskom lutkom (Olovka i Gumica).
Razgovarali su što im je sve potrebno za školu i odlučili naslikati i nacrtati školsku torbu i pribor. Dječju samostalnost poticale su aktivnostima otključavanja i zaključavanja školskih ormarića i vezanja vezica na cipelama. Tjedne aktivnosti popratili su raznim slikovnicama o školi i brizi o sebi i pjevali već poznate pjesmice “Abeceda” i “Veseli brojevi”.
Predmatematičke i predčitalačke vještine djeca su vježbala uz listanje slikovnica, piši-briši listiće, križaljke te računanjem na abakusu. Vježbali su i govorne vještine te pamćenje kroz igre. Djeca su pokazala veliku samostalnost u aktivnostima i spremnost za školske klupe i novu okolinu koja ih očekuje na jesen.