
U Đurđevcu i Križevcima održane su prve radionice u sklopu EU projekta Digital Communication Makeover, koji provodi Udruga SUMA u partnerstvu s poljskom Fundacijom Coronat.
Projekt je usmjeren na jačanje komunikacije između mladih i lokalne vlasti putem društvenih mreža poput Instagrama i TikToka.
Radionicama su prisustvovali mladi iz Generacije Z, digitalni ambasadori i lokalni donositelji odluka, u Gradskoj upravi Grada Đurđevca sudjelovale su i pročelnica Službe ureda gradonačelnika Jadranka Švaco te pročelnica Upravnog odjela za razvojne projekte Silvija Lukačin, koje su mladima detaljno predstavile različite načine i komunikacijske kanale preko kojih Grad informira i uključuje građane, objašnjavajući kako se prezentira rad gradskih službi, projekti i inicijative te kako lokalna zajednica može aktivno sudjelovati u odlučivanju.
Cilj projekta je približiti lokalne institucije mladima kroz njima bliske digitalne kanale, a sljedeće radionice održat će se u Ludbregu i Koprivničkom Ivancu. Organizatori pozivaju sve zainteresirane mlade da se priključe i doprinesu stvaranju boljeg dijaloga između generacija i institucija.
Izvor: Grad Đurđevac



