Projekt cjelodnevne škole tema sastanka s predstavnicima Svjetske banke i Ministarstva znanosti i obrazovanja
U prostorima koprivničke Gradske uprave je održan sastanak s predstavnicima Svjetske banke i Ministarstva znanosti i obrazovanja na temu provođenja eksperimentalnog programa „Osnovna škola kao cjelodnevna škola – održiv, pravedan i učinkovit sustav odgoja i obrazovanja“ koji je pokrenut ove školske godine, a u njemu sudjeluju i županijske osnovne škole – OŠ Sidonije Rubido Erdődy iz Gornje Rijeke i OŠ Koprivnički Bregi te koprivnička gradska osnovna škola – OŠ Podolice. Sastanku je ispred Koprivničko-križevačke županije prisustvovao zamjenik župana Ratimir Ljubić, a ispred Grada Koprivnice gradonačelnik Mišel Jakšić sa suradnicima.
Predstavnice Svjetske banke i Ministarstva znanosti i obrazovanja, Diannu Pizzaro i Sonju Jeđud Tabulu zanimala su iskustva osnivača škola nakon što se krenulo u projekt cjelodnevne škole kako bi se na temelju iskustava po potrebi unaprijedili trenutni elementi i parametri provođenja programa.
Gradonačelnik Jakšić i zamjenica Ostriž su istaknuli kako je u startu projekta kod dijela roditelja i nastavnika bio prisutan određen strah od reforme, no prve reakcije iz gradske osnovne škole Podolice su vrlo pozitivne. Zamjenik župana Ljubić je kazao kako dvije županijske osnovne škole koje sudjeluju u projektu također imaju pozitivna iskustva te dodao da je jedan od problema o kojem se treba detaljnije razgovarati – usklađivanje radnih sati kod onih nastavnika koji izvode nastavu na više škola. Sudionici sastanka su se složili kako je riječ o progresivnom projektu koji priprema učenike za bolju budućnost te da će se evaluacijom i mjerenjem početnih rezultata nastojati unaprijediti cjelokupni program. U tu svrhu, uz sredstva koja su škole dosad dobile, svakoj će se školi dodijeliti i po 20 tisuća eura za daljnje provođenje aktivnosti poput organizacija edukativnih tribina, gostujućih predavanja i svega onoga što može koristiti učenicima u razvoju znanja i kompetencija.
Na sastanku su razmijenjena iskustva i ideje koje će se primjenjivati u nastavku provođenja projekta cjelodnevne škole, a druženje je nastavljeno u OŠ Koprivnički Bregi i OŠ Podolice gdje su odrađene fokus grupe, odnosno sastanci s roditeljima i nastavnicima koji su prezentirali svoja iskustva u prvih mjesec i pol dana provođenja projekta.
Izvor; KKŽ