SUMA kroz projekt YOUTH4SDGs: “Mladi gotovo uvijek spominju problematiku ne komuniciranja donositelja odluka s mladima”
SUMA, Udruga za održivi razvoj sa sjedištem u Podravskim Sesvetama, kroz dosadašnju provedbu projekta Mladi za održivi razvoj, dobne skupine od 15 do 30 godina, ističe kako mladi gotovo uvijek spominju problematiku ne komuniciranja donositelja odluka s mladima. Analizom informiranja javnost mladima pristupačnijim kanalima, može se zaključiti da manje od četvrtine općina i gradova s područja Podravine aktivno koristi društvene mreže za informiranje, koje se uglavnom bazira na službenim web stranicama. Najčešće korištena društvena mreža je Facebook. Uzme li se u obzir praćenje društvenih mreža prema dobi, Facebook najčešće posjećuju osobe starije od 30 godina.
Kod mladih je zanimljiviji Instagram, koji je najpopularniji među osobama od 18 do 30 godine.
Ne smije se zanemariti YouTube koji je do današnjeg dana najposjećenija informativna platforma. Naravno, kod mlađih (13 – 20) tu je najpopularniji TikTok.
Zanimljivost je da se generacija Z odmiče od klasičnih društvenih mreža te sve više koristi aplikacijama koje pružaju iskustvo prijateljske komunikacije. Nerijetko koriste komunikacijske platforme poput Discord, BeReal, WhatsApp, Snapchat… Ipak mladi prepoznaju da manji krug velikih ljudi pruža kvalitetniji život od izlaganja cijelom svijetu.
„Treba li donijeti zakon na razinama lokalnih (regionalnih) samouprava o uključivanju modernih komunikacijskih kanala za informiranje javnosti?” – pitaju se u Udruzi SUMA.
Izvor; SUMA (FB)