Osnovna škola Đurđevac ovog je tjedna ugostila veliki sportsko-edukativni event, Zero waste – Budi dio igre – Čuvajmo naš planet.
Plazma Sportske igre mladih, najveća sportska manifestacija u Europi, započela je svoju 26. sezonu u Đurđevcu na kojoj su djeca i mladi s područja Đurđevca sudjelovali u edukaciji o važnosti održivog razvoja, očuvanja okoliša, reciklaže te sportskim natjecanjima na edukativnom poligonu. Na događanju su sudjelovala i djeca iz Ukrajine koja pohađaju 6. i 8. razrede u osnovnoj školi Đurđevac.
”Sretni smo što smo ove godine opet u Đurđevcu u sezoni u kojoj planiramo okupiti 100.000 djece i mladih u Hrvatskoj. Svjesni smo utjecaja i odgovornosti naše platforme prema djeci i mladima i ova nova edukativna kampanja je rezultat toga” – izjavio je Tomislav Gudić, direktor natjecanja Plazma Sportskih igara mladih.
Nakon edukacije o važnosti zaštite okoliša, na redu su bila natjecanja na edukativnom poligonu. Mješovite ekipe pokazale su svoju sportsku spremnost, a najspretnije su bile ekipa 6B razreda Ana Lenardić, Malia Milodanović, Jurica Županić i Roman Balog te ekipa 7B razreda Lea Gregurec, Lucija Petrović, Matija Plazek, Marko Posavec.
Diplome je zaslužila i ekipa iz Ukrajine koja se također natjecala, Oleksandr Osipov, Valentin Volodimirovich Palichuk, Andriy Serhiyovich Savenok, Miron Vlasenko, tr kod 8. razreda Kyrylo Herasimov, Serheiev Ivon, Nodia Yurkiv, Arina Herasimova.
Coca-Cola u Hrvatskoj i ove godine podržava nastojanja Plazma Sportskih igara mladih na području održivog razvoja sudjelovanjem u velikoj edukativnoj kampanji Zero Waste – Budi dio Igre – Čuvajmo naš planet, a u sklopu kampanje organizirat će se 21 samostalni event po nacionalnom ključu (u svakoj županiji po jedan event) na kojima će sudjelovati djeca osnovnoškolske i srednjoškolske dobi, učitelji, nastavnici i građani.
Edukacijski moduli podijeljeni su u 4 cjeline, Zrak i voda, Planet Zemlja, Otpad i Zeleni poligon, a ovom kampanjom Coca-Cola želi doprinijeti što pozitivnijem utjecaju na okoliš i pružiti rješenja za izazove povezane s ambalažom, u skladu s vlastitim višegodišnjim projektom Svijet bez otpada.