U sklopu ERASMUS + projekta R.A.I.N.B.O.W. Osnovne škole Molve kojem je glavna tema poticanje čitanja u tjednu od 22.3. do 26.3. 2021. održana je peta virtualna mobilnost u organizaciji partnera iz Finske. U ovoj mobilnosti nisu sudjelovali svi partneri projekta. Partneri iz Grčke, Njemačke i Poljske zbog epidemioloških razloga nastavu održavaju on line i nisu bili u mogućnosti surađivati, stoga je peta mobilnost održana u suradnji partnera iz Španjolske, Finske i Hrvatske.
Ova mobilnosti se zbog epidemije u svijetu nije mogla organizirati već je održano virtualno, stoga su svi učenici OŠ Molve koji su uključeni u projekt, koordinatorice projekta Mirjana Kelemin i Marija Halaček te učiteljica Mirela Paša, pedagog Miroslav Saraga i ravnatelj Ivan Jaković mogli sudjelovati u mobilnosti u organizaciji partnera iz Finske. Indirektno su upoznali Finsku i grad Kemi. Svaki dan devetero učenika od petog do sedmog sata okupljali su se u Kongresnoj školskoj dvorani i provodili projekt. Tema ove mobilnosti, a unutar glavne teme poticanja čitanja, bila je strip.
Učenici su se pripremali za ovu mobilnost i samostalno izradili dva stripa prema predlošcima bajke Ivane Brlić Mažuranić, Žabe traže kralja i legende Vladimira Nazora Dolazak Hrvata. Svoje stripove su i virtualno prezentirali. Svakog dana imali su raznolike aktivnosti i za svaki dan birali su glazbeni hit. Preko video uradaka finskih učenika upoznali su njihovu školu i grad Kemi, a sve što su vidjeli utvrdili su bilježeći u virtualnom alatu AnswerGarden. Virtualno su prošetali Strip centrom i Galerijom dragog kamenja. Zatim su učenici uživo u obliku videokonferencije prezentirali svoje stripove. Nakon prezentacija učenici su proučili stripove svih partnera sudionika mobilnosti koji su izloženi u Kongresnoj dvorani, a onda su svoja zapažanja o stripovima koje su proučili provjerili natjecanjem u Kahoot kvizu. Video filmom saznali su što je to aurora borealis, sjeverna zora poznata kao polarna svjetlost koju su kasnije pomoću folija u boji proizveli na školskim prozorima. Drugim videom upoznali su se s uradcima od snijega i leda koje Finci izrađuju u centru grada. Druženje je dalje nastavljeno, prijenosom uživo putem facebooka, iz dvorišta finske škole u kojem su djeca izrađivala umjetničke radove od ledenih kocaka u boji koje su sami proizveli od leda i boje u tetrapaku od mlijeka. Pomoću tih kocaka napravili su pisanicu, srce, dugu i ostale zanimljive oblike.
Na kraju je uslijedio svečani dio završnice mobilnosti. Sudionici su izrekli svoje dojmove, ponovili spoznaje, zahvalili jedni drugima i dobili certifikat o sudjelovanju u virtualnoj mobilnosti europskog Erasmus+ projekta.