Učenici 8. c i 8. d razreda OŠ Đurđevac, odabrani su da dizajniraju svoj grad. Njihov posao arhitekta je bio stvoriti grad prepun geometrijskih i matematičkih koncepata. Gradove i zgrade stvarali su koristeći matematiku kao temelj. Važno je bilo upotrijebiti svoje geometrijske vještine i znanje vezano uz prizme, piramide, valjak, stožac i kuglu, izraditi ponude cijena i izračun.
Cilj projekta je bio razvijati pozitivan odnos prema matematici, prepoznati i opisati piramide, prizme, obla geometrijska tijela, izraditi modele geometrijskih tijela te geometrijskog grada, odrediti oplošje i obujam piramida, prizmi i oblih geometrijskih tijela te primijeniti znanja o geometrijskim tijelima pri rješavanju problema iz matematike i arhitekture te izračunavanju troškova.
Učenici su u online nastavi tijekom travnja i svibnja izradili modele geometrijskih tijela te geometrijskog grada, primijenili računanje oplošja i volumena geometrijskih tijela u problemskim situacijama iz matematike i svakidašnjeg života, oplošje povezali s mrežom geometrijskih tijela, objasnili volumen kao mjeru prostora koje zauzima tijelo, izračunavali oplošje i obujam prizmi, piramida i oblih geometrijskih tijela. Prema modelu uspravnog geometrijskog tijela su opisali plohe koje ga omeđuju i na osnovi toga izradili mrežu tijela koja su bila potrebna za određivanje njegova oplošja, izradili modele uspravnih geometrijskih tijela, od modela stvorili maketu geometrijskog grada koja se sastojala od najmanje 8 različitih geometrijskih tijela. Učenici su mjerili, izračunavali oplošje i obujam geometrijskih tijela, dizajnirali vlastiti geometrijski grad te kroz razne aktivnosti primijenili znanja o geometrijskim tijelima pri rješavanju problema iz matematike i arhitekture te izradili ponude cijena i izračun.
Digitalnu izložbu geometrijskih gradova možete pogledati na webu škole.