Održan je 15. Đurđevečki medveni den
U organizaciji Grada Đurđevca, TZ, Klastera pčelara Podravina i Pčelarske udruge Bagrem na Trgu sv. Jurja održan je 15. Đurđevečki medveni den. Prisutne je pozdravio gradonačelnik Hrvoje Janči ;
– rekao je gradonačelnik Janči te posebno istaknuo i oznaku Kvaliteta Podravine koja okuplja proizvođače kroz zajednički brend Podravinoteke preko kojeg se promoviraju domaći proizvodi i to putem oznake Kvaliteta Podravine.
Pozdravima se pridružio i predsjednik Pčelarske udruge Bagrem Tomislav Patačko, predsjednik Klastera pčelara Podravina Vladimir Šimunic te zamjenik župana Darko Sobota.
Medenu manifestaciju je svečano otvorio saborski zastupnik i predsjednik Gradskog vijeća Željko Lacković uz pomoć vrtićaraca iz DV Maslačak Đurđevac;
– rekao je Željko Lacković.
Medveni den je okupio veliki broj posjetitelja na izložbeno-prodajni dio manifestacije gdje je više od 35 izlagača predstavilo svoje pčelarske proizvode, kolače i rukotvorine.
Posebnost ovogodišnjeg Đurđevečkog medvenog dena bilo je izlaganje inozemnih gostiju iz Slovenije i Mađarske te gastro kutak gdje su građani mogli uživati u medenom doručku. Za medeni doručak pobrinuli su se učenici Strukovne škole Đurđevac.
U bogatom programu nastupili su Puhački orkestar DVD-a Đurđevac, Dječji vrtići iz Đurđevca, Molvi, Virja, Kalinovca, Novog Virja, OŠ Grgura Karlovčana Đurđevac i OŠ Ferdinandovac. U sklopu Medvenog dena prikazana je i izložba muzejskog pčelarskog pribora, te je prezentirano medonosno bilje i drveće.
U izboru od 20 prijavljenih pčelica najpčelicom je proglašena Una Janković dok je drugo mjesto osvojila Mirta Balent, a treće mjesto Tena Peroković.
Na kraju programa održana je svečana dodjela priznanja pčelarima. Za 49 uzoraka meda dodijeljeno je 9 zlatnih, 22 srebrne i 12 brončanih medalja, a zlatnim šampionom izložbe proglašen je bagremov med Marijana Hrženjaka.
Popodnevni sati bili su rezervirani za stručna predavanja za pčelare. Tako su stručnjaci u svom području održali predavanja o kvaliteti i ocjenjivanju kvalitete meda i ostalih proizvoda, o suvremenim tehnološkim mjerama uzgoja pčela, o poslovnom udruživanju pčelara, brendiranju proizvoda te o plasiranju proizvoda na tržište.