U Centru za posjetitelje Dvorac Janković u Suhopolju, predstavljen je novi vizualni i komunikacijski identitet destinacije Slavonija i Podravina te Turističke zajednice Virovitičko-podravske županije.
Kao inspiracija za novi identitet autorima Pro media group, poslužilo je okruženje Virovitičko-podravske županije. Prema riječima kreativnog direktora Igora Škunce, na terenu su zatekli neočekivane i izuzetno zanimljive sadržaje te je tu nastala komunikacijska poruka “neočekivano”.
Neočekivano nadahnjujuća, neočekivano zadivljujuća, neočekivano zelena – samo su neki od epiteta kojima će se turistima prezentirati mogućnosti koje mogu doživjeti u Virovitičko-podravskoj županiji.
Zadovoljan smjerom novog turističkog identiteta županije je i virovitičko-podravski župan Igor Andrović.
Nakon prezentacije novog vizualnog i komunikacijskog identiteta destinacije Slavonija i Podravina te Turističke zajednice Virovitičko-podravske županije, nazočne je voditeljica dvorca u Suhopolju Sanja Sudar, provela kroz Centar za posjetitelje Dvorac Janković Suhopolje koji je ove godine otvorio svoja vrata, a izgrađen je europskim te sredstvima Virovitičko-podravske županije.